Tel Aviv - תל אביב

​קרם גוף לגבר כדרך לשמירה על אסתטיקה

שמירה על אסתטיקת הגבר

קרם גוף לגבר ומוצרי טיפוח שונים, כמו למשל סבון פנים, קרם לטיפוח עור הפנים, ושאר מוצרי האסתטיקה, אינם כבר מוצרים אשר גורמים להרמת גבה בקרב גברים, אלא נחשבים למוצרים פופולריים במיוחד, המאפשרים לגברים לטפח את עור גופם, ולהשקיע במראה החיצוני שלהם. אותם מוצרים אשר היו בעבר מיועדים רק לנשים, נכנסים כיום גם למחלקה הגברית.

בשנים האחרונות חברות הקוסמטיקה החלו לייצר מוצרי טיפוח גם לגברים. היות והמהפכה כבר החלה, אותן חברות קוסמטיקה הבינו כי על מנת לא להישאר מאחור, ולעמוד בתחרות הקיימת בשוק הקוסמטיקה בכלל, הן צריכות לייצר מוצרי קוסמטיקה שונים גם לגברים ולהגדיל את קהל היעד שלהן.

הגבר החדש, זה שמטפח את עצמו ושומר על עצמו בצורה שהייתה נהוגה בעבר אצל נשים בלבד, החל לפתח מודעות בכל הקשור למוצרים השונים, דבר שהצריך מחברות הקוסמטיקה לעבוד שעות נוספות במטרה לפתח מוצרים שונים המיועדים לקהל הגברי לכל מטרה של טיפוח עור הפנים והגוף, ויעמדו בסטנדרטים שהציב לעצמו הקבל הגברי.

עלייה בצריכת מוצרי הטיפוח לגברים

כפי שניתן לראות כיום, גברים אוהבים לטפח את עצמם ולהשקיע בעצמם ככל הניתן. העדפה של הגבר החדש היא לרכוש מוצרי אסתטיקה וקוסמטיקה שונים, אשר פותחו במיוחד עבורם. כמו מוצרים שונים המיועדים להסרת שיער בגוף, קרמים לשמירה על עור הפנים, מוצרים לטיפוח השיער ועוד.

יחד עם זאת, ניתן ללמוד כי מעטים הגברים, אשר מגיעים לחנות ורוכשים עבורם את המוצרים, אלא מעדיפים לשלוח את בנות זוגם.

השפעתו של דויד בקאהם ברכישת קרם גוף לגבר

אם בעבר הסרת שיער נחשבה למילת גנאי בקרב גברים, הרי כיום זה ממש לא כך. כיום ניתן לראות גברים צעירים בגילאי ,20-30 אשר עושים שימוש במוצרים שונים, אודות להשפעה של גברים אחרים הנחשבים למובילי דעת קהל בתחום.

אי אפשר שלא להזכיר את דויד בקהאם, אחד מגדולי שחקני הכדורגל באנגליה ובעולם כולו, אשר מוביל בשנים האחרונות שורה ארוכה מאד של טרנדים בתחום מוצרי הטיפוח לגבר, הכוללים גם קרם גוף לגבר בנוסף לשורה של מוצרים אחרים, כמו מוצרים לטיפוח השיער ושמירה על עור הפנים.

כמה דקות ביום גבר עוסק בטיפוח

אחת השאלות המסקרנות ביותר חברות העוסקות בתחום פיתוח מוצרי טיפוח לגבר היא כמה דקות גבר בישראל משקיע בהרגלי טיפוח? נדמה כי כיום ניתן לראות שינוי בכל הקשור להרגלי הטיפוח של גברים. אם בעבר גברים רבים לא היו מוצאים את עצמם מבלים שעות רבות מול הראי, הרי כיום המצב שונה בהחלט.

לסיכום, נראה כי בשנים האחרונות חלה התפתחות משמעותית בכל הקשור לטיפוח הרגלי היופי של גברים. הגבר המודרני מודע למראה החיצוני שלו ולחשיבות טיפוחו בעזרת מוצרי אסתטיקה שונים. הגבר החדש עומד מול המראה זמן רב יותר ורוצה להיות שמח במה שהוא רואה.

קרם גוף לגבר
ויטו קופר
הבעלים של קליניקת 4Man ומומחה לטיפולי פנים ואסתטיקה לגברים בשילוב טכנולוגיה חדשנית ואלפי לקוחות מרוצים וחוזרים.
 

ממליצים עלינו